lovesmirre

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Annie Engström - 16 maj 2011 21:26

Jag och Leva var ju på liseberg i lördags, har helt glömt bort att skriva d i bloggen :P

Men vi hade extremt kul där, för på dom som jobbar sitter d ju en namnskylt och vi hade jätte kul med dom :P Typ ''Tja Kristoffer, hänger du här ofta elr ?'' Kristoffer var hur söt som helst, haha :P D roliga var att han bara spelade med typ ''Ja, jag är här rätt ofta. Du då ?'' Vi ''jo ibland'' Kristoffer ''Ska vi ses någon annan gång då?'' Vi ''haha, visst...'' Kristoffer ''Jag slutar snart ;)''  HAHAHA XD 

Sen var där en jätte gullig kille som hette linus också, men han spelade inte med lika kul, men han sprutade vatten på oss med sin vattenflaska :P HAHA XD 

Jag ska ju till liseberg igen den 31 :P HAHA XD Hoppas jag träffar dom igen då :P


                           Leva                     LIsebergskanin           Jag med mina enormt                                                                                          snygga skor!!

Lave var bara tvungen att ta kaninen på patten :P


 Leva & Hana i parisehjulet... Juste Hanna var också med oss :P


   Balder uppeifrån parisehjulet :D


 

Av Annie Engström - 16 maj 2011 21:18

Min dag började tidigt idag, jag blev väckt av Anders kl halv... Han sa att hästarna hade rymt och jag trodde inte på honom. För han brukar typ säga sånna saker för att få upp mig ur sänger -.-

Men dom hade rymt så mamma körde ner mig till stallet, så jag kunde hämta grimma och grimskaft.

Väl nere i stallet så var d skit skumt, för d var tänt i hela stallet? Även i sadelkammaren? LIxom ofta att hätarna vatt inne och tänt överallt ?

Men tydligen hade dom d, för man såg tydligt att dom hade ätit ur kraftfoder påsen!

När vi skulle gå tbx med hästarna var som as rädda för något, så antagligen hade dom blivit skrämda av något, och d var drf dom sprang iväg från stallet... menmen ;)

På eftermiddagen red jag Smirre i skogen, självklart var hon hur pigg som helst för hon hade ätit maaaaassor av gräs hela natten :P 


 

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards