lovesmirre

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Annie Engström - 9 maj 2011 23:25

Anna tyckte att jag skulle rida ut på Elly lite i skritt i skogen och se om hon blev bättre om hon fick röra på sig lite.. Och d fungerar, MEN. D var inte d som var d roliga! :P

För jag ville inte lämna Smirre ensam så jag tog med henne i ett grimskaft brevid... Och hon började krångla lite, så båda ponnierna vändå på sig och självklart så kom ägaren av skogen som alltid kommer när d är nått konstigt på gång! :O Jag sa självklart ''Hej'' Men han svarade inte, då känner man sig LITE dissad elr så.

Så jag vågade inte vända hästarna igen, jag började rida hem igen. Och han bah ''Har du inte en häst för mycket?'' Och jag log lite och bah ''hehe, jo'' Inget svar. 

HAN HATAR MIG, JAG LOVAR!!!

Sen när jag ridigt till stallet igen, ställde jag in Smirre och red ut i skogen igen på Elly och SJÄLVKLART så mötte jag honom igen. Jag log BREEEET och bah ''Hallåå'' Inget svar, han bah glodde på mig och SJÄLVKLART höll jag på att börja flabba åt honom :D Haha..

     <333

 

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards