lovesmirre

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

liten uppdatering...

Av Annie Engström - 5 november 2011 21:11

Bara lite uppdatering om hur det går med Smirre... Hon håller på att testa allt typ, då när jag precis hade fått henne så höll hon på typ sträcka ut halsen varje gång jag tog lite i tyglarna... Sen ryckte jag tbx bara och då slutade hon med det!

Men sen för typ några veckor sen så höll hon på att stegra, men hon slutade med de efter ett tag.. Det tog inte långt tid innan hon inte tyckte det var kul längre!


Och nu när jag ska stanna henne från trav och gallop så bah vill hon inte, då drar hon upp huvudet högt som fan så hon typ inte ser något och bettet trycker mot gommen och jag vet inte vad jag ska göra åt det!! :(


Annars så har vi varit hemma denna veckan ju, det har ju varit lov... Så hon har vilat ganska mycket, har bara ridigt på banan en gång denna veckan. 

Imon är det Söndag och då ska vi åka tillbax till skolan, ska väl bli sådär... för nu kommer vi bara vara 3 i huset, kommer säkert bli bråk :/

        




// Annie ;)

 
 
Mysan

Mysan

17 november 2011 11:43

Hur gammal är Smirre :)

http://Www.mysanjansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Engström - 17 september 2012 23:06


  hoppponnyn kan dressyr också :)

Av Annie Engström - 25 mars 2012 21:26


  <3

Av Annie Engström - 18 februari 2012 18:42

Vill tbx till skolan! Det är såå jävla tråkigt här hemma.. Typ på kvällen så bah sitter man hemma och gör inget!! Om det hade vatt en hemmakväll på skolan så äre: JAAAAAAAIIIPIIIIII :D  Menmen, det har regnatheladagen så inget kul.. f     ...

Av Annie Engström - 17 februari 2012 22:31


  Jag små rider lite i ridhuset :D

Av Annie Engström - 17 februari 2012 13:41


Clear round med Smirre på plönning :) Detta var i måndags, eftsom det fanns folk som nt kunde se den på fb så lägger jag ut den här ist :)  Höjderna är 50-70cm.  Nu är det lov och praktik, såå nu åker jag&co hem  :D :D ...

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards