lovesmirre

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Annie Engström - 3 maj 2011 23:01

idag när jag skulle rida, gjorde jag i ordning Smirre och sen gick ut som vanligt utanför stallet. Sen när jag skulle hoppa upp började Smaragd som vanligt att inte stå still när man ska hoppa upp. Och då tyckte jag att d fick vara nog! Så jag försökte hoppa upp och hon gick och jag ställde tillbaka henne, försökte hoppa upp och sen flyttade hon sig och jag ställde tbx henne... Och fortsatte så! Sen efter ett tag blev hon sur för att vi inte red iväg... Så varje gång jag gick till sadlen svängde hon till med svansen, sen gjorde hon rätt en gång och jag orkade inte hålla på med d mer. Så jag red iväg och då var hon sur kan man säga... Hehe, varje gång jag skänklade Kickade hon till och strök bak öronen... Inte för att d skrämmer mig precis, d är jag som bestämmer. Så jag fortsatte rida som vanligt och hon blev bara gladare och gladare så var vi vänner igen när jag hoppade av :D Vi är typ som syskon, syskonkärlek

En otålig smaragd ''VILL UT OCH SPRINGA!!''

                 

 

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards