lovesmirre

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

uteritt!

Av Annie Engström - 9 september 2011 20:40

Jag var ute med Cornelia i skoogen idag, bara för att det var så fiint väder! Trodde inte att det skulle gå så bra som det gick. Trodde hon inte skulle vilja rida ifårn stallet, men hon blev bara kul att gå ut och rejsa i skogen!

Men Skogen var rätt stor så vi virade runt i skogen typ 2timmar! Sen red jag hem och det är en bra bit själv med. Man är tvungen att rida på skolans gallopbana för att komma till vårt stall, då JÄVLAR!! haha 

Sen när vi hade kommit hem så var det bara dags att frsöka att gå in i spolspiltan igen, blir så irriterad på henne för att hon bara löjlar sig... Så när jag hade ståt i ca1timme med henne, så kom Karro och Jajje med longeringslinan och trykte in henne, men fuck vad envis hon är! Så tilll slut så typ lyfte hon på frambenen så typ trillade hon in, så gick vi runt där lite, hon var typ jätte duktigt sen... Får väl typ göra  samma sak imon, tills hon ger sig!


ASSÅÅ JAG DÖÖÖÖR, typ FUCK vad bra låten ''moves like jagger'' är!!!!


     Smirre i sin egna hage! Spöregn igår!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie Engström - 17 september 2012 23:06


  hoppponnyn kan dressyr också :)

Av Annie Engström - 25 mars 2012 21:26


  <3

Av Annie Engström - 18 februari 2012 18:42

Vill tbx till skolan! Det är såå jävla tråkigt här hemma.. Typ på kvällen så bah sitter man hemma och gör inget!! Om det hade vatt en hemmakväll på skolan så äre: JAAAAAAAIIIPIIIIII :D  Menmen, det har regnatheladagen så inget kul.. f     ...

Av Annie Engström - 17 februari 2012 22:31


  Jag små rider lite i ridhuset :D

Av Annie Engström - 17 februari 2012 13:41


Clear round med Smirre på plönning :) Detta var i måndags, eftsom det fanns folk som nt kunde se den på fb så lägger jag ut den här ist :)  Höjderna är 50-70cm.  Nu är det lov och praktik, såå nu åker jag&co hem  :D :D ...

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards