lovesmirre

Alla inlägg under april 2011

Av Annie Engström - 30 april 2011 00:00

Blev ingen ridning idag, för jag gjorde något myyyycket roligare! Jag jobbade på laga, d är alllltid lika kul!! <33 haha


 

Av Annie Engström - 28 april 2011 21:34

Idag har jag tränat på att gå ner på tyglen med Smirre i padocken, men d tyckte inte hon var så kul... Så efter d var jag tvungen att pigga upp henne lite genom att ta ut henne i skogen lite! 

Sista vägen såg jag knappt för vi galloperade typ i 190km/h haha :P Hon blev så glad så hon började bocka och ha sig, så jag började skratta. Sen skrattade jag ändå mera när jag tänkte på situationen från någon annans vinkel, jag racar själv i skogen och sitter och döflabbar på hästen, hahahaha :P


Sen blir man ju nästan tårögd när hon kommer springandes i hagen mot en med Elly i ett släptåg och stannar precis frmför en, och Elly fortsätter in i stallet för att hitta mat!! Men Elly sprang med i hagen idag och såg rätt frisk ut så jag longerade henne lite sen, hon är på bättrings vägen :D 


   Smaragd idag


   Elly någrara dagar sen


 

Av Annie Engström - 26 april 2011 22:11

Haha, d är jätte tort i våran padock så d ryker jätte mycket nu.. Smaragd börjar hosta av d när jag red henne idag :/ Men annars var hon jätte duktig idag, jag är riktigt stolt över henne!! <3 


Något jag märkte här om dagen märkte jag något som gjorde mig väldigt upprörd! Dom har ju bytat omslag på chokladen... Men asså dom behöver fan inte byta omslag på alla d olika chokladenra!!!! :@


   Kolla vad d har förstört den heliga svenska rull-chokladen!!!! :O :@

 


Av Annie Engström - 25 april 2011 18:54

Bliss åkte idag, men vi får hoppas att hon kommer hem igen snart <3 Båda ponnyrna gnäggade efter henne när vi red iväg, och Bliss försökte vända.. :( Sen när vi väl kom fram till vallberg med en massa krångel och gnäggande... Så blev hon sparakad av en annan häst, men tror hon mår bra ändå.. Får hoppas dom blir vänner, don var ju trotts allt vänner innan tror jag...


Men mina små sötnosar var så ledsna idag så d var knappt så jag ville rida, men jag tänkte rida med Smaragd i skogen men sen bestämde jag mig för att rida barbacka ist, så ville jag inte lämna Elly helt ensam nu, så hon fick gå med i ett grimskaft... Och d gick TOPPEN, även då när Elly fick för sig att äta lite och ställa sig mitt för Smirre ;) Haha <333




   

Av Annie Engström - 24 april 2011 18:30

Här är d roliga filmklippen när jag och Smirre hoppa :P


 

 

Av Annie Engström - 22 april 2011 23:15

Jag, Leva och Hanna har ridigt på Smaragd och Bliss idag i padocen... Hanna trillade av från bliss, tyvärr fick vi inte med d på film. Men jag kan säga att d såg extremt kul ut, hahaha XD Men vi filmade lite sen, men med Hannas mobil så jag har inte filmerna tyvärr. 

Jag är iaf extremt stolt över min ponny för tillfället, hon var super idag!!! 

Vi fick med på film när Bliss stegrade med Hanna och när jag hoppade typ 60cm med Smirre, såå stolt över henne... :P 


Och nu ikväll var sötaste Fanny här och vi lanade lite SIMS :P Och hon och Leva ska kommer imon med då ska vi lana ändå mera :P  Jag <3 Smirre 


 

Av Annie Engström - 22 april 2011 12:57

Igår var vi i halmstad jue, då blev Levas största drömmat till verklighet! :P Vi var på Maxi med ;)


   På maxi träffade vi btggare bob :P

   I Halmstad fick hon en ballong blomma av någon ;)

Slutligen, VI TRÄFFADE SJÄLVASTE PÅSKHAREN!! Han var inne i halmstad ;)


   

Av Annie Engström - 21 april 2011 22:11

Idag har jag och Leva vatt i halmstad och shoppat, då märkte vi hur liten världen var när vi träffade Fanny och Rebekca typ 4ggr ;) Haha

Men vi hittade mycket fiint i halmstad, förutom att d inte finns någon häst affär där :/


Och imon blire ridning meed Leva och Hanna cervak från självaaste göteborg ;) 



 Min häst är snabbare än diiin! ;) ''Din häst har redan fått upp farten jue, fusk'' HAHAHA XD


 

Ovido - Quiz & Flashcards