lovesmirre

Alla inlägg under juni 2011

Av Annie Engström - 24 juni 2011 14:28

Midsommar blir att fira med någora vänner hemma hos en vän, hehe :D Funderar på om jag ska ner till skummeslöv och kolla midsommarstången och dansa lite för att få lite stämmning... Men jag rider nog istället ;)

Igår målade jag och Leva lite på stallet. Jag målade högst upp på gavlen, fy in i tusan vad höjdrädd jag var!!! Det är ju typ 4meter upp på en stege lixom!! :O

Men fint blev det :)

     Här målar Leva en bit upp, jag målade toppen :P


Sen var jag ju tvungen att sätta ett stoort plåster över Dannys autograf, tänk så hade jag fått förg på den lixom :O 


Efter att vi hade målat så hade jag ett håårt träningspass i padocken med Smirre, ändå blev hon inte svettig! Vet inte hur jag ska göra för att få henne att svettas.. Haha, har aldrig haft detta problemet förut!!


Aja, nu ska jag och Smirre ut i skogen! Sen ska jag vara barnvakt :P Tuut tuuuut! :P


 

Av Annie Engström - 21 juni 2011 14:35

Behöver man rida den häst hästen eller klara den det själv ? :d haha, <33



 


 

Av Annie Engström - 19 juni 2011 00:29

Asså jag vet, jag har inte skrivit på jääätte länge. Men asså jag orkar helt enkelt inte, plus att det har varit så mycket nu.

Men a, igår vi jag och några vänner på karsefors, ni som inte var där! NI MISSADE NÅGOT!!!!

Danny var där och sjöng i en timme, men asså det var väldigt lite folk där, så man lixom träffade Danny mer då typ. Jag och Leva stod längst fram såklart :) Vi var typ 2meter ifrån honom hela tiden. Och mitt i en låt gick han ner till mig och Leva och Kramade oss, jag lovar han älskade oss!

Sen bassisten var med as cool, han hette Henrik vi frågade honom innan. Så vi skrek Henrik och han gjorde slängkyssar och sånt till os haha.. Han älskade nog med oss :P


Danny signerade min arm iaf och Leva pussade honomo på kinden 3ggr.. Kan medela att han var väääldigt svettig när vi kramade honom... Man blev lixom blöt, haha :D

Jag ville att han skulle signert min konverse sko med sen efteråt... Men han smet ut på ett väääldigt skickligt sätt :) Aja..Bassisten signerade levas sko och Levas tjogolapp :P Haha

Sen gjorde jag gimi-five med Danny med, fatta coool han var och ASA heeet!


Sen Smaragd då, det går verkigen suuper med henne! Vi har kommit så långt nu och så nära varandra :) Vi hoppade 1meter här om dagen också, :D


SÅÅÅ TVÅ TUMMAR UPP TILL SMARAGD OCH 5000000000KYSSAR TILL DANNY!


ps, vi tog inga bilder på danny, jag hade en jätte dålig mobil med mig så jag sket i det ;)

 

Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards