lovesmirre

Alla inlägg under augusti 2011

Av Annie Engström - 30 augusti 2011 20:11

Jag ska som sagt flytta på Söndag, men jag måste ju avmaska Smirre först... -.-

Någon som vet hur långt tid hästen måste stå innan man kan flytta den???? Skulle uppskatta svar!!!


 

Av Annie Engström - 28 augusti 2011 22:13

Var ute på en rejäl runda idag med ;) Red till en kompis och red ''teräng'' med henne... Asså de var inte inte riktig teräng! Vi var på en riktig teräng bana men red inte på den riktigt, vi hittade en liten ''padock'' med två hinder i. Där vi fick ett litet hinder var, hennes häst är en travare så hon fick ett litet hinder på 50cm. Medans mitt hinder var 100cm typ. hihih ;)

Smirre galloperade igenom vattengraven, men fuck no att hon tänkte gå ner i havet!!! 

Sen på vägen hem så tog det ovanligt långt tid att gå över motorvägen -.- Hon bah jävlas med mig! Hon är inte alls rädd för bilarna bara för hon är så busig, hon har ju redan gått över motorvägen 3ggr!


Söndag idag och skola imon, sista veckan på mitt nuvarande boende antagligen. Sen flyyyttar jag, så bor jag på samma gård som Smirre! :D

  <33


 

Av Annie Engström - 27 augusti 2011 20:06

''hemma'' igen från skolan, men flyttar helt nästa helg antagligen. Med Smirre också ;)

Jag och Leva red en rejäl runda med hästarna idag, smirre är jätte pigg nu när hon bara har ståt och vilat. 

Aa, har inte så mycket mer att säga ;D

   jag o smirre


 

Av Annie Engström - 25 augusti 2011 13:39

nuuu, har jag hittat ett stall till Smirre ;D Där de bara kostar 1700kr, ääännttliggen... Klarar mig inte utan gulllet!

Plus att de är inte alls långt ifrån där jag bor, där ingår nästan allt som i de andra stallet... förutom ridhus och skrittmaskin, men det tar en kvart att rida till skolansridhus, så kan jag ha med henne på lite lektioner och sånt med ;D

Av Annie Engström - 19 augusti 2011 09:33

Skolan har börjat, de är jätte kul här. Synd att de redan är fredag och att jag redan måste åka hem.. Men nästa helg så åpker jag inte hem! för då är antagligen Smarag här med!

Vi har hittat ett jätte fint stall, fast de är typ en halv mil dit från där jag bor :( Plus att de kostar 2600kr i/mån.. Men asså a, ska nog ha henne där ändå ;)


 

Av Annie Engström - 13 augusti 2011 17:33

Ont i kroppen efter går dagen, men madison var as kul.. Dansade lite med ''Laholms snyggaste'' hihih ;D Liknar en grekisk guuud <3

Leva är här och vi ska hitta på nått kul ikväll.. Laga lite mat och sen stallet kanske... Men har lite för ont ööverallt för att rida... Men får se ;)


Har ritat lite idag med... Riktigt kul faktist <3

   Jag, emma, lelle, jessi, mimmi <33   muuuuuuuuuu :D


 

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 13:33

Inte för att jag är någon konstnär elr så, men man ka ju göra de man tycker är kul.. Inte de man är bra på ;) hehe

Har målat lite, och nuu ska jag och köra gookart med Yvla

   Elvira Unicorn :)     Pyramidens Smaragd    Pyramiens Smaragd och jaag. Men bilden är inte rättvis, men åndå...

   Elvira Unicorn, såå tyypiskt Unicorn att så såå med bakbenen... Så gullig


 

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 11:52

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499541 

Min kompis ska sälja sin häst... kika gärna in, den kanske passar dig utmärkt :)

Filmen som är med i annonsen har jag gjort ;) hihi


 


Presentation


Annie Von Engstrom

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards