lovesmirre

Alla inlägg under april 2011

Av Annie Engström - 4 april 2011 20:53

Har lyckats bli beroende av två låtar ? Haha, först den som bara är hlt enkelt BÄST.. D är inte för att d är JUstin bieber, utan för den är as bra. 

Justin bieber - Born to be somebody


Sen blir jag helt tokigt när jag inte hört den dära parodin på Rebecca black på ett tag, haha..

http://www.youtube.com/watch?v=zzfQwXEqYaI&feature=player_embedded


 

Av Annie Engström - 4 april 2011 20:45

Gillar måndagar, har så bra lektioner då tycker jag :) Och imon slutar jag tidigt, hihi.

Idag har jag ridigt Smaragd, med Leva som red på Elly som vanligt :P Faktiskt ritigt varmt ute idag me, super. 

Men de stora dramat idag är nog fan att dom bytat onslaget på choklad!! OCH JAG ÄR RIKTIGT UPPRÖRD!!! För den smakar annorlunda med :O :O :O Den smakar typ druvsocker och d är riktigt äckligt!!!!!!!! :O

  Jag menar titta bara :O förskräkligt!

Ps. Har köpt ny mobil, en iphone 6 med 3D skärm, jb som bakgrund!! HAHAHAHAHAH XD, Kommer inte glöma d... XD

 

Av Annie Engström - 3 april 2011 19:31

D var faktiskt varmt idag, fastän d regnade :) Jag lyckades få med mig Sofie ut i

skogen på Bliss... Sen red jag på Elly i padocen. Vi hopptränade, men slog inga

rekord precis.

90cm :D hahaha, så jävla oligt hopp. Jag var helt beredd på att hon skulle stanna, för hon gjorde de innan :P haha


 
 

Av Annie Engström - 3 april 2011 09:29

Jag hade typ fått för mig att jag skulle mörda Smaragd! :O Så jag hade gett henne någon spruta, och sedan släppt ut henne. Jag även satt upp en kamera över hagen som följde rörelser typ? Men hela hagen var typ som en jävla stor backe elr nått...

Nästa dag när jag skulle ner till stallet hade jag tydligen glömt att jag hade dödat henne? Så när jag kom ner kom jag på d och gick ut och hämtade kameran och kollade på den. Där sprang Smaragd runt och lekte bara. Så jag gick ut i hagen för att se om hon mådde bra, så låg hon precis utanför dörren halv död. Jag blev totalt vettskrämd!! Jag reagerade på ett så extremt konstigt sätt? Ringde till mamma och sen försökte få upp henne, typ leka upp henne... Ingen menning me de när hennes ena ben hade typ gått av, lite weird.. Hehe. 

D var såå jävla skönt att vakna och bah ''åhhhhhhhhhhhhhahaha, omg d var bara en dröm!!!!'' 

 

Av Annie Engström - 2 april 2011 16:34

Nu är d typ sommar för en dag, för imon ska d tydligen regna ?? Men nu är d i alla fall 18 grader ute :O

D var fjärilar, fågla, och mygg i skogen idag. Jag och Leva var ute och racade i skogen me ponnierna och d var as häärligt! Tror knappt att Smirre har racat förut, men hon tyckte de var super kul och hon vann lätt som en plätt över Elly :D


  Hoppningen sedan igår :D haha, fan va duktig hon är inte sant... ?


 

Av Annie Engström - 1 april 2011 16:39

NU är Leva ÄNTLIGEN på väg hit! var 1vecka och 2dagar sedan vi träffade nu!! D slår rekord asså!! Så nu får vi ta igen ;)

I alla fall så har jag vatt på plönninge idag, fick rida en söt häst som heter Citroon, han var jätte gullig och lydig! Vi fick träna sitts på dresyren och de var as jobbigt, ska bli härligt att rida på Smirre istället nu. Haha, hon kommer att kännas så liten ;) Haha


 

Ovido - Quiz & Flashcards