lovesmirre

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 13:33

Inte för att jag är någon konstnär elr så, men man ka ju göra de man tycker är kul.. Inte de man är bra på ;) hehe

Har målat lite, och nuu ska jag och köra gookart med Yvla

   Elvira Unicorn :)     Pyramidens Smaragd    Pyramiens Smaragd och jaag. Men bilden är inte rättvis, men åndå...

   Elvira Unicorn, såå tyypiskt Unicorn att så såå med bakbenen... Så gullig


 

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 11:52

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499541 

Min kompis ska sälja sin häst... kika gärna in, den kanske passar dig utmärkt :)

Filmen som är med i annonsen har jag gjort ;) hihi


 


:D

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 11:47

Haahah, nu är min ''brev till Smaragd'' bort?? haha, jävligt kul ändå, kan bah säga att de inte var jag som tog bort den... Jag som inte änns har kvar den på datan så nu är den bort :( Den filmen som var så rolig :/

jaja, sånt är livet... 

Ikväll blir de partyy med tjejerna, lite avskedsfest tyyp nu när alla börjar ny skola och flyttar och sånt..


 

Av Annie Engström - 12 augusti 2011 01:36

Jag gillar att sätta mig och rida lite ibland.. Målade av Smirre, inte så där jätte likt kanske.. Men blev ändå faktiskt nöjd, nu ska jag gå och lägga mig, god natt <33

   

 

Ovido - Quiz & Flashcards